GSX 1400 - Bölény

2005 decemberében az egyik kedves cimborámtól presszionálva vettem meg életem első új nagymotorját egy 600 az Banditot. 21. Én érkezett meg a szalonba (Amargo) és én már mentem is érte. Egy szál farmer, egy vékony bőrkabát, és agy kölcsön bukósisak, és már haladtam is haza. 

Egy szezont motoroztam vele végig de nem igen tetszett a nyomatékszegénysége, és az egyszerű műszaki megoldásai (viszonyítási alap az 1200-as "nagybandit+ volt). Nagy vágyam volt már akkor is a GSX 1400 as motor, a finomságával, letisztultságával, és zseniális műszaki megoldásaival lenyűgözött, de sajnos anyagi forrásaim szűkössége miatt döntötem a "kisbandit" mellett. Történt azután, hogy 2006 tavaszán gyermekkori barátom is megfertőződött Kunmadarason, mikoris a Ducati szalon tulajdonosával motorral érkezet oda. Szó ami szó lerakta ő is a "nagy A" -t. Természetesen a Ducati termékpalettájáról válogatott, és boldog tulajdonosa lett egy S2R Monsternek. Mikor ennek előkészületei folytak, utam az Amargó Vörösvári úti üzletébe vezetett, ahol is Csabi barátomnál állt egy felszerelt (kúpos Laser rendszer, förtelmes piros plexi) GSX1400. Azonnal megvettem. Kezdődött a tiszteletteljes magázódás a nagy súly és a förtelmes teljesítmény tiszteletében. Egy szezont motoroztunk végig, és töretlen a szerelem. Kényelmes, nagy, tekintélyt parancsoló, és profi. Most egy esetleges testreszabáson gondolkodom egy egyenes kormány, egy alsó hasidom, és egy faridom képében. Kerekek külső ívét szeretném kipolírozni, egy KnN levegőszűrő, és fém fékcső szett van még rendelés alatt. A hátsó gumit várom még, hogy elkopjon, mert nem igen tapad, és nem tűl kanyarbiztos. A többit majd a szezon és az anyagi helyzetem határozza meg.

Jó:
Iszonyú erős, nyomatékos blokk.
Profi állítható, megbocsájtó futómű, hatásos fékek.
Blokk alacsony fordulattól húz mint egy villanymotor.
Injektorok ellenére korrekt terhelésváltás.
Isteni külső.


Nem jó:
Nagy tömege miatt nem egy kanyarvadász.
Széles hátsó gumik miatt vigyázni kell az ívre.
Szélvédelem nincs.
Láncot hamar széttépi.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Motorrad
Értékelése: 10

Fenntartási költség 10/10 Évjárat 2005
Kényelem 9/10 Használati időtartam 1 év
Teljesítmény 10/10 Km vásárláskor 0
Megbízhatóság 10/10 Vezetett km 3600
Szerviztapasztalat 10/10 Átlagfogyasztás 8
Pakolhatóság 10/10
Előző motorod? GSF 600N Bandit K4 Következő motorod? ez
Ennyire szerette 10/10 Megérte a pénzét? igen
Verdikt 10/10 (9.9/10)
Küldte:Molnár János
Forrás: TotalBike
 

Oldalainkat 17 vendég és 0 tag böngészi